Πρόληψη και καταπολέμηση του hangover

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αισθάνεστε κούραση, αδυναμία, πόνο στους μυς, ναυτία, ενώ κάποιοι εμφανίζετε γαστρεντερικές διαταραχές μετά απο υπερκατανάλωση αλκοόλ;  Όλα τα παραπάνω είναι συμπτώματα του hangover.

 

Πώς θα το προλάβετε

-Φροντίστε να έχετε φάει κάτι προτού καταναλώσετε αλκοόλ. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται σημαντικά ο ρυθμός απορρόφησής του
-Να θυμάστε: Όχι πάνω από 1 ποτήρι αλκοόλ ανά 1 ώρα. Η αλκοόλη χρειάζεται 60’ για να μεταβολιστεί από το ήπαρ
-Ο κανόνας: Η επιτρεπτή κατανάλωση αλκοόλ ορίζεται στις 2 μερίδες για τους άντρες και στη 1 για τις γυναίκες ημερησίως
-Προτιμήστε λευκά ποτά (λευκό κρασί, βότκα, τζιν) που δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες, οι οποίες επιδεινώνουν το hangover
-Καταναλώστε ένα ποτήρι νερό για κάθε ποτήρι αλκοόλ. Θα βοηθήσει στην πρόληψη της αφυδάτωσης

Πώς θα το ξεπεράσετε

-Σε περίπτωση που τελικά δεν αποφύγατε την υπέρμετρη κατανάλωση, κάντε τις επόμενες κινήσεις:
Καταναλώστε πάνω από 2 λίτρα νερό ισοκατανεμημένο σε μικρές ποσότητες μέσα στην ημέρα ώστε να αντιμετωπίσετε την αφυδάτωση
-Αποφύγετε την κατανάλωση καφέ και προτιμήστε κάποιο άλλο ρόφημα όπως τσάι ή χαμομήλι με μέλι.
-Ο καφές δε φαίνεται να βοηθά ιδιαίτερα καθώς ερεθίζει τον βλεννογόνο του στομάχου και έχει ήπια διουρητική δράση εντείνοντας την αφυδάτωση
-Ποντάρετε στους χυμούς φρούτων που παρέχουν άμεση πρόσληψη υγρών και γλυκόζης, τα οποία διορθώνουν την αφυδάτωση και παράλληλα την υπογλυκαιμία
-Αποφύγετε τα λιπαρά φαγητά και φροντίστε να φάτε κάτι ελαφρύ και χωρίς σάλτσες, όπως για πρωινό φρυγανιά με τυρί, για ενδιάμεσο μικρό γεύμα κράκερ και για μεσημεριανό κοτόσουπα
-Βάλτε αλάτι στο μαγείρεμα του φαγητού ώστε να επανέλθει το νάτριο σε φυσιολογικά επίπεδα μετά την αφυδάτωση
-Πάρτε ένα παυσίπονο σε περίπτωση πονοκεφάλου ή γενικευμένου πόνου
-Κοιμηθείτε όσο το χρειάζεστε. Το απόγευμα αν νιώθετε καλύτερα κάντε ένα μικρό περίπατο ώστε να τονώσετε την εγκεφαλική σας λειτουργία.

Γιώργος .
Επόμενο άρθρο

Σχετικά Δημοσιεύσεις